Biosolar Forum  =>  Haszoneső  =>  Szolgáltatók visszaéléseilapozz: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9   következő »
Mielőtt kérdezel olvasd el a témához tartozó KIEMELT CIKKEKET!
2020-09-14
14:11:50
Előzmény: robert #54587#54589
Robert,

Sokat fejlődött a rendszer. Nekem a franciánál még ennyit sem sikerült elérnem.
2020-09-14
13:59:48
Előzmény: sándor #54586#54587
Sándor,

A diktlási időablakokkal, és a neten direktben választható menüpontokkal nem volt gond, az automatikus válasz ("legjobb erőink dolgoznak rajta") mindig megjött.

Egyébként ma végre kaptam választ postai levélben.
2020-09-14
12:59:32
Előzmény: robert #54585#54586
Robert,

A távolból úgy látom, hogy az Elmű, mint az egyik legnagyobb szolgáltató amolyan kísérleti terep. Szinte mindent ott próbálnak ki először.
Jelenleg két nagy gond van. Az egyik a magas import igény, a másik a gyorsan növekvő napenergia. Ezek veszteségeket okoznak, amiből átszervezések következnek.
Ezek nem indokolják, hogy elérhetetlenek legyenek.
Nálunk először megszüntették az összes kihelyezett ügyfél szolgálatot, majd kénytelenek voltak visszaállítani, akkora volt a lakossági nyomás és az elmaradt befizetés.
A tulajdonos váltáskor is volt néhány alkalom, amikor a mérőállás bejelentést vagy nem tudták fogadni, vagy számlát nem tudtak készíteni. Ez volt az a bizonyos logó váltás időszaka.
A néhány alkalom az néhány hónapot jelent, így érthető, hogy ki vagy akadva. De ez apróság volt ahhoz képest, amikor a Francia tulaj kiépítette az ügyfél elhárító szolgálatát 2000-2010 között. Akkor évekig harcoltam, fogyasztottam az ügyfél szolgálati vezetőket. Először 5 milla bírságot kapott a cég a Fogyasztó védelemtől, majd bíróság következett. Feljelentették a Fogyasztó védelem elnökét. Veszítettek, a bírság 50 millára emelkedett. Ezt a cég mellényzsebből kifizette, de mint minden ilyen "veszteséget", ezt is levonta a dolgozói éves prémium keretéből. Azok a barátaim, volt kollégáim kaptak így kevesebbet, akik nekem segítettek. A problémát nem a cégnél megtartott régi szakemberek okozták, hanem a kívülről behozott menedzserek. Nekik semmi áramszolgáltatós ismeretük nem volt, nem ismerték a rendszer sajátosságait. Hasonlóan akarták meg reformálni a szolgáltatót, mintha egy cukrász üzem lett volna. Miután csak a káosz nőtt, ezek a menedzserek jöttek és mentek, ez volt a nehéz időszak.
Remélem, hogy "csak" valami hasonló történik nálatok is!

A telefonos ügyintézés változásait, zöld számról, vezetékes telefonról bármikor ingyen bejelentés, majd időablak bevezetés, stb. figyelmen kívül hagyva egyet nem értek.
Regisztrált fogyasztóként kell kapjál egy online bejelentési idő ablakot. Ennek működnie kell, leszámítva a rendszer leterheltségét, és a számlakészítési időszakokat.
A legjobb tudásom szerint a rezsi csökkentés bevezetésével egységesítették a számla formátumokat minden szolgáltatónál. Minden számlán kell lenni három azonosító számnak. A felhasználó azonosító száma, a villanyszámlád befizetéséhez szükséges azonosító szám (fizető szám), és a számla legvégén a legutolsó sorban vastagon szedve a fogyasztási hely azonosító száma. Ez utóbbit sikerült 3-4 év alatt elérnem, hogy feltüntessék.
Regisztrált ügyfélként látod, hogy a bediktálás folyamatában minden felpattanó ablakban másik azonosítót kérnek. Ezt nem sikerült megváltoztatni, valami pénzügyi elszámolási ok miatt.
Nálunk az szokta a telefonos ügyintézést nehezíteni, hogy vagy a fogyasztó, vagy az ügyintéző nem a megfelelő sorrendben "mutatkozik be". A vége a vonal és az ügyintézők túlterheltsége, illetve, hogy két-három sikertelen azonosítás után az ügyfél fogadó rendszer védi magát és először egy órára kizár (várakoztat), majd kizár az adott napszakból, napból.

Ezekről úgy lehet információhoz jutni, és a legtöbbször tényleges segítséghez, hogy nem a számlabejelentési gombot választod a felsoroláskor, hanem valami közeli témát, pl. fizetési mód változtatás. Az ügyintézőknek van átjárásuk egymás között, és általában segítenek is. Ezt én is tippként kaptam egy túlterhelt ügyintézőtől, és bejött.
A káosszal a szolgáltató is rosszul jár, mert neked is van jogod másik szolgáltatót választani anélkül, hogy a lábadat kitennéd a házból.
2020-09-13
12:58:31
Előzmény: sándor #54584#54585
Sándor,

Regisztrált ügyfél vagyok én is. Egy hónappal ezelőtt még minden rendben volt az ELMÜ-nél. Tapasztalatom szerint azóta ütött be a krach... de nagyon!
2020-09-13
10:23:46
Előzmény: robert #54580#54584
Robert,

Mi Démász vagyunk, nem Elmü, más a Működési szabályzatuk, de a panaszkezelésre országosan egységes előírások vonatkoznak. Tehát lehetnek eltérések.
Én is hallom többektől a hozzád hasonló panaszokat, és furcsállom. Akikkel beszéltem, ők nem regisztráltak, nem akarnak regisztrálni a szolgáltató rendszerében. Én még anno, a francia tulajdonos idejében regisztráltam. Egyébként a rendszer a logót és a jogszabály átvezetéseket leszámítva ugyan az, mint a visszavásárlás előtt volt.
Csak a regisztrált állapotról tudok véleményt mondani, mert még a mamát is regisztráltam és úgy intézem a dolgait. Leszámítva bizonyos időszakokat, amikor pl. számlákat készít a rendszer, vagy kívül vagy a szolgáltató által meghatározott intervallumon, az ügyintézés pár kattintás. Most vezettek be rendelkezésre állási időkorlátot ami új, de lehet vele boldogulni.
Ha mást és máskor akarok intézni, pl. mérőállást bejelenteni, ahhoz van még legalább három féle út. Van személyes ügyfélszolgálat, telefonos bejelentés kétféle.

OFF és ON: A személyes kontaktust ne próbáld elkerülni, értelmetlen. A fokozatos, a többféle vírus variációval való találkozás az egyetlen, ami megvédhet. Ezt úgy gyakorolom, hogy maszk és kesztyű van rajtam az áruházban, egyébként csak távolságtartás. A személyes izoláció veszélyes. Megtévesztő biztonság érzetet ad, miközben az immunrendszer leszokik a munkáról. De, ezt ítélje meg mindenki magának!
Ami a valószínűsített 100/1 számodat illeti, az nagyságrenddel alá van becsülve.
Most töltöttem két napot szívrohammal sürgősségin, kórházban. Idő előtt kiadtak, mert már volt antitestem, és nem vagyok fertőző.
Amúgy négy óra alatt 10 emberből kettő után küldték ki a rendőröket. Pusztán gyanú miatt, a végeredményről valós tájékoztatást nem fogunk kapni.

2020-09-11
15:12:51
Előzmény: robert #54582#54583
Robert,
Én sem csak az kaspóban ücsörgőktől informálódok.
Telefonon próbáld meg az angolul beszélő ügyfelet, sok helyen hamarabb felveszik, max értetlenkedsz, hogy miért oda kapcsoltak, m ikor nem azt nyomtad, de vonalban vagy. A vidéki postát sem viccnek szántam. Van, hogy megéri 30 km-t utazni a gyorsaságért, vagy a biztonságért.
Esetleg hívd fel a felügyeleti szervüket, hátha ők felveszik.
2020-09-11
13:54:17
Előzmény: BJaca #54581#54582
BJaca,

A múlt hónapban valószínűleg nem fogadták volna megértéssel, ha avval hívom fel őket, hogy megérzésem szerint problémám lesz egy még ki sem bocsátott számlájukkal, és azért reklamálok előre, mert szerintem egy hónap múlva nem fogják felvenni a telefont az ügyfélszolgálatukon!

Nem felesleges köröket akarok járni, hanem intézkedést várok.

Számomra ide tartozik, hogy mennyi lehet tényleges fertőzöttek száma. Te talán csak az aperitif-törzs-blablára hagyatkozol?

A javaslatodat pedig -miszerint egy istenhátamögötti falu elhagyatott postájára kelle utaznom- gondolom viccnek szántad.


2020-09-11
13:18:31
Előzmény: robert #54580#54581
Robert,
Látod, szeptember 1 előtt már el kellett volna menned a postára, mert addig a vírus is szabadságon volt, az a 6200 ember, aki most is igazoltan fertőzött, meg nagyon messze van a 100-ból egyhez, de ez nem ide tartozik.
A levél előnye, hogy arra mindenképp reagálniuk kell. Az más kérdés, hogy ugyanúgy nem fog történni semmi, mintha felvették volna a telefont... Ha meg elmész egy vidéki kis faluba, ahol van posta, sorbanállás nélkül feladhatod a levelet.
2020-09-11
10:36:20
Előzmény: BJaca #54579#54580
BJaca,

Azért próbálom intézni a dolgaimat telefonon/elektronikusan, hogy ne kelljen fertőzött emberekkel találkoznom. Jelenleg minden valószínűség szerint 100 emberből 1 vírusos, ezért a postán sem szeretnék sorban állni. De mit érek el a levéllel vállalt kockázattal, ha majd nem foglalkoznak vele?
2020-09-11
07:36:02
Előzmény: robert #54578#54579
Nemrég ellenőrizték őket.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium tegnapi közleménye szerint a hívások mintegy negyedénél tártak fel kisebb-nagyobb problémákat, melyek nyomán összességében 2,5 millió forintnyi büntetést szabtak ki a jogsértő vállalkozásokra.
"Az ügy érdemi intézését emellett a kapcsolás létrejöttétől számított legfeljebb 5 percen belül meg kell kezdenie, ettől csak nagyon kivételes esetben, például rendkívüli időjárási körülmények miatt térhet el."
Egyenként kb 30 ezerre büntették a jogsértő vállalkozásokat, szóval nagyon szigorúan veszik ezeket...
Küldj nekik tértivevényes levelet.

2020-09-10
13:41:01
#54578
Az ELMÜ 06-1-238-3838 ügyfélszogálata hetek óta elérhetetlen (1 óra sem elég a kapcsoláshoz)!

Az ELMÜ hibabejelentő szerint nem is kötelesek telefonos ügyfélszolgálatot biztosítani !?! Szerintem minden közszolgáltató köteles!

Ennyire szar még sosem volt az ELMÜ ügyfélszogálata :(
Lehet, hogy a teljes ügyfélszolgálatot kipusztította a koronavírus? Vagy a költségét csökkentette az ELMÜ nullára és kirúgta az alkalmazottakat?

Gondoltam megpróbálom a neten. Két nap múlva küldtek egy levelet, hogy válaszukat a mellékletben találom... amit elfelejtettek vagy utasításra nem csatoltak és a reklamációmra pedig több napja nem válaszolnak.
levendulaVálasz erre
2020-06-21
06:15:26
Előzmény: sándor #54534#54535
Úgy látszik, bonyolult dolog ez a kerekítés.

"A KEREKÍTÉS ÁLTALÁNOS SZABÁLYAI

Az Országgyűlés által elfogadott törvény a kerekítés szabályait a következők szerint határozza meg:

a 0,01 forinttól 2,49 forintig végződő összegeket lefelé, a legközelebbi 0;
a 2,50 forinttól 4,99 forintig végződő összegeket felfelé, a legközelebbi 5;
az 5,01 forinttól 7,49 forintig végződő összegeket lefelé, a legközelebbi 5;
a 7,50 forinttól 9,99 forintig végződő összegeket felfelé, a legközelebbi 0
forintra végződő összegre kell kerekíteni."

Sándor ezt írta:
Az átutaláshoz annyit, hogy a kerekítési szabályok mindenkire, az átutalást végzőre is vonatkoznak. 5 felett, 6-nál felfelé kell kerekíteni és 10-et "beütni", nem 5-öt.
Ügyes trükknek mondják ezt az elszenvedők a számlát kibocsájtóktól, de szabályos. Nekik a valós összeget kell a számlán szerepeltetni, ott nem kerekíthetnek. Más a helyzet a kasszánál (a befizetendő összeg meghatározásánál), ahol a kerekítés automatikusan megtörténik. Ezért tüntetik fel a közüzemi számlákon is, ha például csekket bocsájtanak ki, hogy mennyit és milyen irányba kerekítettek."

A valóság az, hogy kasszás fizetésnél mindenképpen megtörténik az 5 forintra történő kerekítés. Az, hogy bankkártya-használat során a készpénzes fizetéssel szemben nem alkalmazandók a kerekítés szabályai, egy téves hiedelem. A jogszabályok szerint bankkártyás fizetéskor is kerekíthet a kereskedő. Ezzel szemben átutaláskor forintra pontosan kell teljesíteni a fizetést. Csekken pedig, bár a valós összeget kell feltüntetni, fizetni kerekítve kell a pénztárnál.

Tehát: ha 6-ra végződik az összeg, akkor átutalni pontosan kell, csekken vagy készpénzben fizetve 5-re kell kerekíteni, és nem tízre. Kivéve azt a csekket, amit a szolgáltató eleve kerekítve állított ki, ahogy Sándor írja.


2020-06-17
21:31:15
Előzmény: robert #54533#54534
Robert,

Én is csak azt mondanám, hogy felháborító dolgok vannak, de meg kell nézni a jogszabályokat. (Nem véletlenül, de eredménytelenül hivatkoztam annyiszor arra, hogy el kell olvasni a szolgáltatók ÜZEMVITELI SZABÁLYZAT-át. Sok munka, de megéri.)

Ami a sebesség túllépést illeti, a Bjaca által említett túllépési büntetési megengedhetőség a fixen telepített kamerákra vonatkozik. Azoknál sem jelent automatikusan felmentést a büntetés alól, csak amíg nem "gyűlik" rólad össze úgymond egy határ feletti szabálysértés (nem csak sebesség túllépés), addig békén hagynak.

A közúton mérő rendőröknél nincs engedékenység. Zéró tolerancia van meghatározva.
Általában olyan helyekre települnek ki, ahol ugyan mehetsz a megengedett sebességgel, de a helyi viszonyok és a felelősségteljes közlekedés ennél alacsonyabb sebességet indokolna. (A megengedett sebesség nem kötelező sebesség.) Pl. gyakori baleseti helyszín, nehezen belátható útszakasz, csúszás veszély, gyalogosok, kerékpárosok, száguldozó motorosok...
Az én tapasztalatom, és rendőr ismerőseim szerint egy ilyen kicsi túllépés esetén csak akkor büntetnek, ha nem fogadja el a szabálytalankodó, hogy milyen komolyan végzik a munkájukat a rend őrei, vagy esetleg kétségbe vonja a mérés pontosságát.
A "pénzbegyűjtés" mint olyan már nem működik. Reklamáció esetén kötelesek ellenőriztetni a műszerüket, a felállítás szabályosságát, a mérési eredményt befolyásoló tényezőket. Ha nekik lesz igazuk, akkor téged terhel a vizsgálat költsége is.


Az átutaláshoz annyit, hogy a kerekítési szabályok mindenkire, az átutalást végzőre is vonatkoznak. 5 felett, 6-nál felfelé kell kerekíteni és 10-et "beütni", nem 5-öt.
Ügyes trükknek mondják ezt az elszenvedők a számlát kibocsájtóktól, de szabályos. Nekik a valós összeget kell a számlán szerepeltetni, ott nem kerekíthetnek. Más a helyzet a kasszánál (a befizetendő összeg meghatározásánál), ahol a kerekítés automatikusan megtörténik. Ezért tüntetik fel a közüzemi számlákon is, ha például csekket bocsájtanak ki, hogy mennyit és milyen irányba kerekítettek.


2020-06-15
08:07:38
Előzmény: BJaca #54531#54533
BJaca,

A trafipaxos hasonlatodnál maradva én egy 50-es táblánál 50,0025-el "gyorshajtottam" és maximális büntetést kaptam.

Nekem nem tűnik furcsának, ha valaki átutaláskor 19586 helyett 19585-öt üt be.
2020-06-14
21:04:16
Előzmény: szocsmarci #54527#54532
szocsmarci:
A pótléknak arányban kéne állnia a pótlékolt tétellel. 1 Ft a NAV -nál semmi, adó 100 Ft alatt nem fizetendő.
Sima lenyúlás.
2020-06-14
20:27:24
Előzmény: robert #54523#54531
Robert,
Azért kíváncsi lennék, hogy sikerült 1 forinttal kevesebbet utalnod. Ha 20001Ft-ról jön számla, akkor annyit kell utalni, nem 20000-et. De ha 1000Ft-tal kevesebbet utaltál, akkor is ennyi lenne a "büntetés". Nem az összeget büntetik, hanem a hibát. Olyan ez, mint a traffipax. Ha 50-nél 69-el vagy 75-tel mész, ugyanannyi a büntetés. 68 a limit, onnantól mindegy, hogy 1-el, vagy 20-szal lépted túl. A következő lépcsőt nem tudom.
szocsmarciVálasz erre
2020-06-13
08:37:14
Előzmény: zsbalazs #54524#54527
Majd jóvá írják azt, csak figyelni kell.

Róbert!
Amikor szerződést kötöttél, akkor ott volt az ÁSZF-ben ez a pont. Ha nem, akkor módosult az ÁSZF, de akkor viszont felmondhattad volna a szerződést. Nem is értem, miért nem olvasod végig a 60 oldal apróbetűs részt minden fél évben.

Amúgy itt válik ketté a jog és az igazság. Ez nem uzsorakamat, hanem valószínűleg valamilyen pótlék.
Ehhez hasonlót többen eljátszanak kisebb összegekért mások is (nem szolgáltatók, hanem pl Önkormányzat). Nagyobb adót vetnek ki, mint ami elő van írva, és a végére odaírják, hogy meg fellebbezhető 10.000 Ft-ért. Ami kb akkora, mint amit hozzá csaptak pluszban, hogy ne érje meg az egyszerű polgárnak ezzel foglalkozni.
zsbalazsVálasz erre
2020-06-11
21:46:17
#54524
Nekem meg a Tm... hagyta kétszer befizetni appon keresztül mindenféle sms kód nélkül.
Talán bank kiszúrja a dupla terhelést
2020-06-09
16:53:57
#54523
Uzsorakamat a Telenornál
A szokottnál nagyobb számlát kaptam a Telenortól. Nem sokkal, de mégis több volt, mint szokott lenni.
Az ügyfélszolgálaton gyorsan kiderítették, hogy az előző hónapban 1 (azaz egy) forinttal kevesebbet utaltam a 20 ezer forint körüli összegből. Ezért 1000 forint büntetéssel sújtottak. Ha 1 forint késedelem után után 1200000% éves kamat nem számít uzsorának, akkor mi?

2016-09-23
13:48:15
#50316
Sziasztok!

Hétfőn cseréli a szolgláltató által felkért vállalkozó a villanyóráimat újra.
A házat használtan vettem, az előző lakónak a kapcsoalta sajátos volt a szolgáltatókkal. Nem fizetett hulladékelszállítási díjat, gázt kikötötték, stb...

A házvásárlásnál kértem a felülvizsgálatot, ami kimerült egy szemrevételezésben.

Mit gondoltok van miért aggódni a cserénél? Csere esetén merjek aláírni, ne?
Mi van, akkor ha az előző lakó mágnesezett vagy ilyesmi?
Ezeknél a cserélő cégekről is hallani, hogy szeretnek manipulálni, mert állítólag olyankor nagyobb pénzt kapnak.

Hogy készüljek az eseményekre?

UPDATE
Voltak kint a szakemberek. 10 perc alatt lecserélték új digitális órárara.
A régi órát bedobták egy nagy dobozba a többi óra közzé.
Azt mondták még kétszer lesz kivizsgálva az óra. Ha gond lenne tájékoztatnak az eredményről.


2015-11-06
15:00:26
Előzmény: szocsmarci #49468#49478
Közben megtaláltam az ide vágó passzust a "Kéményseprési kisokosban"
www.kemenysepro.hu/szolgaltatasok/ugyfelkapcsolat/kemenysepresi-kisokos/


Miért kell ellenőrizni azt az ingatlant, ahol nem használják a kéményt, vagy nincs is kémény?

Az ellenőrzés élet- és vagyonbiztonságot biztosító funkciója miatt társasházak esetében minden lakásban el kell végezni az ellenőrzést függetlenül attól, hogy egy kémény használatban van-e, illetve függetlenül attól, hogy csak villamos árammal működő berendezés vagy parapet készülék stb. található ott. A 63/2012. (XII.11.) BM rendelet 1.sz. melléklete írja elő a kéményseprő számára a kémények nyomvonalvizsgálatát, mivel csak így biztosítható a kémények teljes hosszának vizsgálata, és csak így lehet meggyőződni arról, hogy nem történt-e bekötés a legutóbbi ellenőrzés óta valamely kéménybe. Családi házak esetében is így kell a szolgáltatónak eljárnia.

szocsmarciVálasz erre
2015-11-04
18:17:56
Előzmény: robert #49467#49468
Jó felvetés, mindkét félnek az állításában van logika és igazság is. A törvény csak próbálja követni a kettőt.
A kéményseprőknek abban igaza van, hogy a lakásban van kémény. Az hogy nincs rákötés, abban meg a lakónak van igaza, de ezt a szolgáltató nem vitatja, csak szeretné leellenőrizni - ahogy neki előírja a törvény.

Szerintem a megoldás az lenne, ha az fizetné a kéményvizsgálatot, aki rákötött arra a kéményre, azaz akié a kémény. Csak ez nem mindig egyszerű, szerintem a kéményseprők száz indokot tudnának mondani arra, hogy miért nem. Jóval egyszerűbb bemenni minden lakásba, és ott ellenőrizni minden áthaladó kéményt, majd egyformán számlázni. Ha belegondolsz abba, hogy mondjuk naponta 20 kéményt kellene valakinek ellenőrizni, akkor senki nem mászna fel a tetőre minden alkalommal és kamerázná meg a kéményt, mert egyszerűen erre nincs idő.

Csak egy kis számolás, ha már itt tartunk:
A FŐKÁTÜSZ honlapja szerint évente kb 1.000.000 kéményt ellenőriznek.
A foglalkoztatok létszáma 375 fő, ebből ideális esetben 300 fő az igazi kéményseprő.
Egy évben a munkanapok száma kb 254, ebből lejön kb 25 nap szabadság, 2 nap táppénz, ez 227 munkanap.
Naponta egy kéményseprőre (ha egyedül megy ki) 1.000.000 / 300 / 227 = 14,68 kémény jut.
Ez akkor van, ha csak ellenőriznek, de gondolom előfordul hogy nyomáspróbáznak, kameráznak, CO-t mérnek, továbbképzésen vesznek részt stb.

De ahogy tegnap láttam a TV-ben, komplett átkerülhetnek a Katasztrófa-védelem alá. Ott akár eltörölhetik a lakosság által fizetendő díjakat, és majd más adók formájában szedik majd be.
2015-11-04
15:31:51
#49467
Büntetéssel fenyegeti a FÖKÉTÜSZ a sok éve elektromos fűtéssel (kémény lukkal viszont nem) rendelkező társasházi lakás tulajdonosát, ha nem engedi be (és nem fizeti ki az "ellenőrzés" díját) a kéményseprőnek.
Telefonban avval indokolták a fellépésüket, hogy a nyomvonalat mindenképpen meg kell vizsgálni, nem történt-e illegális rákötés?!?

Szerencsére a FŐGÁZ-nak még nem jutott eszébe ugyanez a trükk... az Állami Autopálya Kezelő sem akarta még ellenőrizni, hogy nem építettek-e ki az ingatlanok tulajdonosai egy illegális felhajtót... de, mint tudjuk: ami késik, az nem múlik...

2014-03-22
12:22:36
Előzmény: Aprotalpu #46021#46026
Aprotalpu,

Dejoe azért kérdezte a villanyóra-szekrény elhelyezését, mert egy közös használatú helységben, mint például a lépcsőház, más is hozzáférhet az órához, különösképpen akkor, ha a kábeltévések is rendszeresen szelnek a szekrényben.
Ha pedig más is hozzáférhet az órához, akkor te nem védheted meg a rongálókkal szemben, ergo nem is lehet felelőssé tenni egy "ártalmatlan" külső sérülés miatt.
Más a helyzet, ha az óra tényleg meg van buherálva.

AprotalpuVálasz erre
2014-03-21
16:04:50
Előzmény: dejoe #46020#46021
A villanyóra a lépcsőházban van, minden emeleten 3x2 db van a 3 lakáshoz. Szekrényben (ami olyan mint egy lakásban a beépített szekrény) van aminek az ajtaja nem zárható be (állítólag a tűzoltóság miatt. Több kábelszolgáltató vezetékei is ott futnak (net, tv).
Biosolar Forum  =>  Haszoneső  =>  Szolgáltatók visszaéléseilapozz: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9   következő »
Copyright © 2005-2019 Bernáth Róbert
Minden jog fenntartva