English  Deutsch
Biosolar Forum  =>  Világmegváltó ötletek  =>  Víz-befecskendezés
Mielőtt kérdezel olvasd el a témához tartozó KIEMELT CIKKEKET!
superpotyiVálasz erre
2011-02-06
20:25:45
Előzmény: robert #11479#11484
Sok sok kisérlet után úgynézki viz hozzáadás nagyobb terhelésnél eredményes . Ami viszont igen hatásos az a karterszürő!
2011-02-06
17:19:08
#11479
Én azt olvastam, hogy a hirtelen elpárolgó víz nagyobb nyomásnövekedést okoz, mint a hűtőhatás okozta nyomáscsökkenés. A magasabb nyomás a nyomatékot erősíti.
payagyerekVálasz erre
2010-12-30
22:14:23
Előzmény: robert #10088#10089
1 komám az autójába, beleinstallált 1 vizes szerkezetet. Ez abból áll, hogy ultrahangos párásítóval porlasztja szét, finom köddé a vizet. Erre 1, esetleg 2db szobai ultrahangos párásító kütyüt használ. Amit a 3 lábú üvegedényben lehet kapni a boltban. (Csak arra jó, hogy véletlenül felrúgjuk.) Ebben van az a kütyü, amit villogó színes LEDek vesznek körül.
Namost:
Ezt műtötte 1 műanyag edénybe, 1 darabka hungarocell-en úsztatva a vízben. Mivel az ultrahangos kütyü, érzékeny a vízbe merítés mélységére. Így, bárhogy fogyik a víz, mindig azonos magasságban lepi el. Merthogy úszik.
Eme edényzet légterén keresztül, szívja a vizet a motor.
Állítólag soványabb a fogyasztása.
Persze ennek, töredék villanyéhsége van a vízbontáshoz képest.

Ui:
Nekem is az a gondom, hogy én is nehezen értelmezem az írást. Csak én nem azt! :-)
2010-12-30
09:45:38
#10054
monolit!

Anno, a versenyzésre átalakított (három henger-három karburátor) Wartburgok hátsó, a kormolódás miatt fokozatosan csökkenő teljesítményű hátsó hengere kapott extra hörgőszelepes "vízbefecskendezést".
Ha mindhárom hengerre rátették, akkor kitépte magát a motor a vázból.
Ha valakit érdekel, ezeket kipróbáltuk motorokon is, de ott nem jártunk sikerrel. (Ez már történelem, de a kísérletező partnerek Paul Friedrich kétszeres krossz világbajnok, Wolfgang Hoppe többszörös NDK krossz bajnok, sokszoros világ és Német négyesbob bajnok, a válogatott pilótája, a bobválogatott idén, Vancuverben leköszönt kapitánya, tanácsadója és a szerelő csapataik voltak.)


Én a saját energiával történő előzetes vízbontás származékainak utólagos és részleges felhasználását energetikai szempontból értelmetlennek látom.
2010-12-29
22:23:23
#10038
superpotyi!

A vízgőzös elmélet egy kicsit túl lett fejlesztve. Erről meg a "nullponti" energiáról én már nem akarok írni.

A valódi vízgőzös elmélet a gyakorlatban tényleg működik odaát, de csak nagyfogyasztású, gyorsan nagy nyomatéknövelést igénylő speciális motoroknál. Mint pl. szupernehéz reptéri tűzoltó autóknál. Ezek gyorsulása az F1-es értékeket közelíti. A vizet mint üzemanyag adalékot valamikor a 80-as években tiltották be az F1-ben.
A szerepe roppant prózai volt. A mikroszkópikus víz(gőz) cseppek felületén egyenletesen eloszlott a benzin. Így az egyszerre begyújtható felület, az egy időegység alatt kinyerhető energia az F1-ben nagyságrenddel javította a teljesítményt. Sokkal gyorsabban ment végbe az égés, mintha csak a benzincseppek gyulladtak volna be, és égtek volna lassan kívülről befelé. A hőtől elbomló víz elemei tovább növelték a teljesítményt.
Ennyi a valóság alapja a Háry klubbos megoldásnak (hacsak időközben meg nem dőlt az energia megmaradás törvénye)!

A megoldást az olaj lobbi vásárolta fel és süllyesztette a többi jó ötlet mellé.



Biosolar Forum  =>  Világmegváltó ötletek  =>  Víz-befecskendezés
Copyright © 2005-2017 Bernáth Róbert
Minden jog fenntartva